Segítenek Tibinek újrapozícionálni magát... - Az Artificialt választotta a Tibi
Az Artificial Group nyerte a Tibi márka újrapozícionálására és kommunikációjának megújítására kiírt tendert.
A tender célja a márka startégiai újrapozícionálása, az új célcsoporthoz és a megváltozott piaci helyzethez igazítása volt, illetve az ehhez kapcsolódó kommunikációs ötlet kidolgozása és megvalósítása. Öt ügynökséget hívtak meg a tenderre, és végül az Artificial Group ötleteit választották, a közös munka már elkezdődött.
„Először is, meg kell mondjam, lenyűgözött a magyar ügynökségek kreativitása és magas szintű stratégiai gondolkodása” – mondta Andrei Yakunin, a Tibi márkát birtokló Bonbonetti Choco marketingvezetője. „A végső döntés előtt már csak két ügynökség munkája közül kellett választanunk, ami borzasztóan nehéz volt. Végül az Artificial Group-ra esett a választásunk, akik nemcsak proaktívak, modern gondolkodásúak, de stratégiailag is megalapozottak voltak. Abban bízunk, hogy az AG-vel közösen képesek leszünk tovább erősíteni cégünk vezető márkáját” – tette hozzá. (forrás: Kreatív Online)