A magyar piacra szabott ciderrel állt elő a Strongbow
A Strongbow kifejezetten az édes szájú magyar piacra fejlesztette legújabb ízvariánsát. A bevezető kampány megjelenik a zene- és a divatvilágban is.
A Strongbow a magyar fogyasztók visszajelzései alapján fejlesztett egy édesebb ízű, alma-méz variációt. Az új íz mellé pedig egy új márkaüzenettel is előálltak: mindenkit arra kérnek, gondolkodjanak frissen az Honey&Apple-ről, a mézesalmáról- jelezte a márka.
Az új ízvarians leképeződése a divatvilágban is megtörtént: Szegedi Kata díjnyertes divattervező legfrissebb kollekciójában is megjelennek az ital által ihletett darabok.
Az új íz bevezető kampányához tartozik egy az 1940-es évek amerikai jazzvilágát idéző zeneszám AppleHoney címmel, amely három neves lemezlovast, Julia Carpentert, Chris Lawyer-Bricklake-et és Lotfi Begit (Compact Disco) is megihlette. A remixeik elérhetők a legnagyobb videómegosztón. (MarketingInfó, rövidítve)